FIFA 15: Mozgékonyság és irányítás

A játékosok valamint a labda mozgását évről évre igyekeznek csiszolni az EA SPORTS fejlesztői a FIFA sorozatban. A FIFA 15-ben az alapjairól írták újra ezeket a rendszereket és látszólag igen jóra és valósághűre sikerült.

Annak érdekében, hogy minél valósághűbben mozogjanak a játékosok az újraírt biomechanikai motornál az egyensúlyt vették figyelembe. Ez mindennek az alapja, ha nincs meg a játékosnak az egyensúlya nem tud megfelelően megindulni, testhelyzetet váltani. Mindez azt is eredményezi, hogy a labdát sokkal szorosabban tudjuk majd kezelni, ami majd az irányításban játszik fontos szerepet.
Mit sem érne ez az egész, ha a labda olyan maradna amilyen. Így a labda vezérléséért felelős motort is átdolgozták. Minden érintésnél, érintkezésnél más és más fordulatot, röppályát vesz fel a labda és kihatással van a viselkedésére is. Az új motor ezt hivatott valóságossá tenni.
A videóban szó esik még a továbbfejlesztett ütközésmodellről is, valamint ismét megerősítik benne, hogy a Gamescomon számíthatunk jó pár újdonságra.