A vancouveri FIFA-t fejlesztő srácoknak nem kell a szomszédba menni egy kis jókedvért: az utóbbi évek egyik legemlékezetesebb gólörömével is bővül a FIFA 13.
Már évek óta megszokhattuk, hogy kedvenc játékunk jeleneteit az ún. mocap (motion capture) technológiával viszik PC-nk vagy tévénk képernyőjére az EA Canada szakemberei. Ez persze idén sincsen másképp, a 13-as sorszámú játékhoz a Vancouver Whitecaps két játékosa Jay Demerit és Alain Rochat álltak modellt, amiről egy rövid videót is rendelkezésünkre bocsátott az Electronic Arts. A futballpályán mindennapos momentumok mellett viszont ezúttal más kéréssel is készültek a játék kreatív producerei a két focista számára: Mario Balotelli idei Európa-bajnokságon világhíressé vált Hulk-gólörömét kellett eljátszania a két játékosnak, nem kis derültséget okozva ezzel a stúdióban ülőknek.
Persze a teljes mozdulatsort nem reprodukálták a fiúk a mezlevétel szabálytalan mivoltja miatt, de elmonhatjuk, hogy így is remek ötlet volt a fejlesztőtől, hogy a Manchester City balhés csatára megkapja ezt a sajátos mozdulatsort. Balotelli az emlékezetes mozdulattal nem csak, hogy döntőbe rúgta az olasz csapatot a németek ellen, de még azok számára is világhíres lett, akiket a foci világa legkevésbé sem mozgat meg.