FIFA 10
Megjelenés |
2009. október 2. |
Platformok | PC, PlayStation 3, Xbox 360, PlayStation 2, Nintendo DS, Wii, PSP |
Fő Tulajdonságok
– 360° fokos cselezés
A forradalmi, 360° fokos cselezési rendszer nagy mértékben fokozza a labdakezelés biztonságát, és lehetővé teszi a védők által hagyott réseken való átbújást, ami korábban nem volt lehetséges.
– Haladó cselezési opciók
A vadonatúj animációs technológia jóvoltából a gyakorlott cselezők mostantól rávezethetik a labdát a védőre, és gyors labdával szöktethetik magukat mellette.
– Szabad fizikai interakció
A szélesebb cselezési hatókör és az új ütközésfigyelés változatosabb, valószerűbb és kevésbé kiszámítható összecsapásokat eredményez a labdaszerzésért a támadó- és védőjátékos között
– Játékosprioritások
A továbbfejlesztett MI 50 mozgási ciklust tárol, így lehetségessé válik a helyzetnek megfelelő pozícióválasztás. A játékosok jobban koncentrálnak a labdára és az akciónak leginkább megfelelő sebességet választják.
– Továbbfejlesztett labdaszerzési intelligencia
A játékosok mostantól pontosabban észlelik a kínálkozó legegyszerűbb és legígéretesebb labdafogási pozíciót, így kevesebb erőfeszítéssel és gyorsabban állíthatják meg a földön és szerezhetik meg a labdát.
– Haladó helyezkedési opciók
A védők több feladatra is képesek koncentrálni egyszerre, és a pozíciójukat elhagyó csapattársak által üresen hagyott helyeket is fedezik veszélyes helyzetekben. Támadáskor a játékosok hatékonyabban mérik fel a rendelkezésükre álló teret és igyekeznek úgy megválasztani pályájukat, hogy az akció közelében maradva lehetővé tegyék az átadásokat és a különféle támadási taktikákat.
– Pontosabb átadások
A játékosok ügyesebben elemzik, mennyi hely áll a rendelkezésükre, ezért pontosabb passzokat adnak, így a passzt fogadó játékosok előnyre tehetnek szert a védőkkel szemben.
– Valósághű lövések
A lövési rendszer finomhangolásával és a labda fizikai viselkedésének pontosításával a játékosok minden eddiginél változatosabb és valószerűbb módon csavarhatják be a hálóba a labdát, hogy maradéktalanul átélhető legyen a gólszerzés eksztázisa.
– Változatosabb védekezési taktikák
Továbbfejlesztettük az irányított oldalsó szerelést, így a gyakorlott felhasználóknak nagyobb a játéktere, hogy elkerüljék a szabálytalan szerelést. A továbbfejlesztett tisztázási logikának köszönhetően a védők több lehetőség közül válogathatnak, amikor a támadó előtt igyekeznek megszerezni a labdát. A védők próbálkozhatnak becsúszással blokkolni a beadásokat vagy az ellenfél feje felett átrúgni a labdát, ezért sokkal hatékonyabban akadályozhatják meg, hogy a támadók gólt szerezzenek.
– Továbbfejlesztett kapusintelligencia
A különféle fejlesztéseknek köszönhetően a kapusok hatékonyabban észlelik a labdákat és jobban időzítik reakcióikat, így érzékenyebb és lendületesebb kitámadásokra számíthatunk. Új animációs technológia biztosítja, hogy a kapus helyezkedése és mozgása élethűbb legyen, így változatosabb gólok születhetnek.
– A Menedzser mód továbbfejlesztése
Több mint 50 érdemi változás gazdagítja ezt a játékmódot, hogy a játékélmény valószerűsége a lehető legteljesebb legyen. A mérkőzések eredményei a játékosok, illetve a csapatok erősségein és gyengeségein alapulnak. A játékostranszferek számos tényező figyelembevételével történnek, beleértve a klub pénzügyi helyzetét és presztízsét, a hasonló játékosok elérhetőségét, valamint az MI által irányított konkurens klubok tevékenységét. A játékosok fejlődése is valószerűbb: a fejlődés ívének alakulásában fontos szerepet játszanak az olyan tényezők, mint például a futballista kora és az őt érő a környezeti hatások.
– Folyamatos játékmenet
A játék tökéletesen visszaadja a valódi mérkőzések hangulatát, tempóját és izgalmát, a szabadrúgásokat és a bírói ítéleteket is beleértve.
– Új gyakorlópálya
Dolgozz a technikádon, csiszold az egyes képességeidet külön-külön ebben a sokoldalú gyakorló játékmódban – még azelőtt, hogy a pályára lépnél!
EuroFIFA.com © 2011-2017 Minden jog fenntartva.