Új videót adott ki az EA Sports a forradalmi ütközésmodelljéről. A videó magyar felirattal itt tekinthető meg.
A videóban Aaron McHardy a játék gameplay producere beszél az Impact Engineről és összehasonlítja a FIFA 11-es ütközésmodellel. A különbség bámulatos, érdemes megnézni. Elfelejthetjük a háton átmenő kezeket, játékosok egybeolvadását, itt most, ahol a játékosok érintkeznek ott érintkezést fogunk tapasztalni, már Tele Kamera nézetből is, így valódi TV-s élményt kapunk.
Továbbá megemlít egy olyan funkciót, amit eddig nem harangoztak be, vagy csak érintőlegesen említettek. Ezt a jól csengő Contextual Dribble Turns névre keresztelték, amit magyarul talán egy kevésbé jól csengő Valós Labdavezetési Mozdulatokra lehetne fordítani. Ennek az a lényege, hogyha a védőnek nem elég határozott a belépője, akkor nem feltétlenül esik el a támadó és/vagy veszti el a labdát, hanem tudja folytatni a támadást, csak kicsit kibillen az egyensúlyából.
Az EA Magyarországgal kötött megállapodás alapján a FIFA 12 videókat az EuroFIFA.hu feliratozza. Érdemes feliratkozni YouTube csatornánkra, ahol a videó megjelenésének idejében a videó magyar felirattal is elérhető lesz.
Pletyka szinten kering a világhálón egy megjelenési dátum, ami figyelembe véve a kiadó szokásait valóságosnak is tűnhet, ez
2011. szeptember 30.
Valamint platformok terén is terjeszkedik a kiadó, a már megszokott és beharangozott PS3, Xbox360, PC, PSP, Wii, Nintendo 3DS, PS2, iPhone és iPad verziókon túl, idén első ízben érkezhet a játék Mac rendszerekre is. A PS Vitaról egyelőre nem érkezett információ, de könnyen elképzelhető, hogy azon is megjelenik.